piątek, 19 lipca 2013

Piękno...

Kochane Kobiety Kochające Piękno!!!
Bardzo dziękuję Wam za wpisy... tak mi ciepło na duszy, że są osóbki, które zainteresowały się tym miejscem!!! reklamujcie, oznajmiajcie, niech będzie nas jak najwięcej, bo wierzę głęboko jest nas dużo, bardzo dużo! byłoby pięknie móc się dzielić.
Jest takie przysłowie: "Dzielona radość jest podwójną radością, dzielony ból jest połową bólu", więc dzielmy się radością, spostrzeżeniami, dobro zawsze wraca w podwójny sposób, w myśl słów "co zasiejesz to zbierzesz"
:)
w słowniku języka polskiego znalazłam taką oto definicję piękna

piękno
1. «zespół cech, który sprawia, że coś się podoba»
2. «wysoka wartość moralna»
 
jakoś ubogo, nie uważacie?... a ja myślę, że jest tyle definicji piękna ile ludzi na świecie :)
myślę też, że wszystkie sprowadzają się do jednego wspólnego mianownika :)
 
Dla Was dziś dedykuje to zdjęcie, Karpaty, Rumunia, widok tak bliski memu sercu... 
"w górach jest wszystko, co kocham..."  :)
 
 


3 komentarze:

  1. Również kocham Góry...
    A jak bardzo uwielbiam zdobywać szczyty...
    Teraz może nie takie górskie, ale może szczyty codzienności, gdyż z przyczyn pewnych jest mi dane zdobywanie innych szczytów i poznawanie nowego piękna. Piękna w drugim Człowieku, często nawet cierpiącym i obleczonym w chorobę...
    Ale to piękno jest cudowne i chcę się od tych ludzi Go uczyć...
    Ja niestety nie umiem być taka piękna choć to doświadczenie jest mi bliskie...
    Ale może kiedyś posiądę taką mądrość i zmieniając swoje wnętrze będę taka sama a nawet lepsza i osiągnę wieczne piękno!
    Pozdrawiam i przytulam do Serca :*
    Tak jak mówiłam będę częstym gościem :)
    Tysia - Przemilczane Słowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie trzeba uwrazliwiac na piekno, ktorego wokol nas po prostu mnostwo!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, piękno ma wiele definicji i znaczeń:-) I tylko od naszej wrażliwości zależy jak je odbieramy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny